Zadanie 13 i 14.

Kochane wilczki, wczoraj nie udało mi się napisać Wam tutaj zadania, dlatego dzisiaj mam dla Was dwa!

Pierwsze jest autorstwa Marysi!
Przygotuj lub pomóż przygotować obiad w swoim domu! Może przygotujecie jakieś ulubione danie? Jeśli Wam się uda, wyślijcie mi zdjęcie! :)

Bardzo dziękuję Ci Marysiu za wymyślenie zadania!

Jako drugie zadanie mam dla Was kolorowankę, ale nie byle jaką! Wąż Kaa zaszyfrował nazwy kolorów! Wybierz jedną, rozszyfruj kolory i pokoloruj według numerków. Gotową wklej do kroniki wilczka i wyślij mi zdjęcie :)

PS. Wąż Kaa jest z dżungi, więc nie używa polskich znaków (np. ę, ą, ż, ó).

Powodzenia!
Akela :) 

 1)  _ . / . . / . / _ . . . / . . / . / . . . / _ . _ / . . //

2)  _ _ . . / . . / . / . _ . . / _ _ _ / _ . / _ . _ _ //

3)  . . . / _ _ . . / . _ / . _ . / _ . _ _ // 

4)  . _ . / _ _ _ / _ _ . . / _ _ _ / . _ _ / _ . _ _ //

1)   _ _ . . / _ _ _ / . _ . . / _ / _ . _ _ //

2)  . _ _ . / _ _ _ / _ _ / . _ / . _ . / . _ / _ . / _ . _ . / _ _ . . / _ _ _ / . _ _ / _ . _ _ //

3)   _ . _ . / _ _ . . / . / . _ . / . _ _ / _ _ _ / _ . / _ . _ _ // 

4)  _ . / . . / . / _ . . . / . . / .  / . . . /  _ . _ / . . //

5)  _ _ . / . _ . / . _ / _ . / . _ / _ / _ _ _ / . _ _ / _ . _ _ //

6)  _ _ . . / . . / . / . _ . . / _ _ _ / _ . / _ . _ _ // 

7)  _ . . . / . _ . / . _ / _ _ . . / _ _ _ / . _ _ / _ . _ _ //

8)  . . . / _ _ . . / . _ / . _ . / _ . _ _  //