Galeria link
Zdjęcia od księdza link
Po pionierce :)
Czuwaj!
Już w piątek wyruszamy na obóz letni - czas najwyższy na skompletowanie sprzętu i spakowanie plecaków - lista potrzebnych rzeczy poniżej :)
Serdecznie dziękuję rodzinie Ewy, Madzi i Emilki Salamon oraz tacie Dominiki i Teresy za przyjazd na pionierke i pomoc zarówno przy przygotowaniu obozu, jak i gotowaniu obiadu na ogniu. Efekty tej pracy można zobaczyć tutaj - wszystko na wysokim poziomie :) Po raz pierwszy w historii gromady wyjazd na pionierkę był tak rodzinny, ale mamy nadzieję, że nie po raz ostatni :)
Zbiórka na dworcu Kraków Płaszów o godzinie 7:30, jeśli ktoś nie wpłacił drugiej części to należy mieć pieniądze przy sobie. Proszę pamiętać o legitymacji szkolnej :)
Ze wszystkich sił!
Akela
Już w piątek wyruszamy na obóz letni - czas najwyższy na skompletowanie sprzętu i spakowanie plecaków - lista potrzebnych rzeczy poniżej :)
Serdecznie dziękuję rodzinie Ewy, Madzi i Emilki Salamon oraz tacie Dominiki i Teresy za przyjazd na pionierke i pomoc zarówno przy przygotowaniu obozu, jak i gotowaniu obiadu na ogniu. Efekty tej pracy można zobaczyć tutaj - wszystko na wysokim poziomie :) Po raz pierwszy w historii gromady wyjazd na pionierkę był tak rodzinny, ale mamy nadzieję, że nie po raz ostatni :)
Zbiórka na dworcu Kraków Płaszów o godzinie 7:30, jeśli ktoś nie wpłacił drugiej części to należy mieć pieniądze przy sobie. Proszę pamiętać o legitymacji szkolnej :)
Ze wszystkich sił!
Akela
Wyjazd na pionierkę
Drodzy Rodzice!
Już w ten weekend będziemy przygotowywać miejsce na obóz letni. Tutaj link do miejsca obozowiska (z Kolbuszowej należy kierować się na Płazówkę/Kopcie, a następnie na leśniczówkę w Lipnicy, koło leśniczówki prosto przez szlaban a następnie w lewo - postaram się umieścić drogowskaz).
Już w piątek po południu przyjadę ze sprzętem, a prace rozpoczną się w sobotę od rana.
Warto zabrać ze sobą własny sprzęt, a zwłaszcza łopatę/świder - ziemia powinna być piaszczysta, więc kilof nie będzie miał zastosowania :)
Proszę o potwierdzenie obecności, abym mogła przygotować odpowiednią ilość jedzenia na obiad :)
Dziękuję za pomoc i do zobaczenia!
Akela
Już w ten weekend będziemy przygotowywać miejsce na obóz letni. Tutaj link do miejsca obozowiska (z Kolbuszowej należy kierować się na Płazówkę/Kopcie, a następnie na leśniczówkę w Lipnicy, koło leśniczówki prosto przez szlaban a następnie w lewo - postaram się umieścić drogowskaz).
Już w piątek po południu przyjadę ze sprzętem, a prace rozpoczną się w sobotę od rana.
Warto zabrać ze sobą własny sprzęt, a zwłaszcza łopatę/świder - ziemia powinna być piaszczysta, więc kilof nie będzie miał zastosowania :)
Proszę o potwierdzenie obecności, abym mogła przygotować odpowiednią ilość jedzenia na obiad :)
Dziękuję za pomoc i do zobaczenia!
Akela
Obóz letni - lista rzeczy do spakowania
Co należy wziąć:
Czego nie brać:
- LEGITYMACJA- aktualna, podbita i podpisana!!! (+ Karta Dużej Rodziny jeśli wilczek posiada)
- książeczka zdrowia
- przyjmowane leki (do Akeli trafia tylko lista wraz z dawkowaniem i wszelkimi zastrzeżeniami)
- duży plecak (nie torba, taki, aby wilczek sam mógł unieść) + mały plecak, nie torebeczki!
- śpiwór (ciepły, w nocy może być zimno)
- karimata lub mata samopompująca
- płaszcz lub kurtka przeciwdeszczowa
- koszulki z krótkim rękawem (nie na ramiączkach) 1-2 granatowe (1 dostanie na obozie)
- bielizna na zmianę
- krótkie spodenki sportowe (najlepiej granatowe)
- sandały, tenisówki (lub inne sportowe) i buty kryte - najlepiej treki, ale muszą być wygodne, żeby nie obcierały
- najlepiej dres do spania (noce mogą być chłodne) - długie spodnie i bluzka z długim rękawem
- klapki do mycia (można połączyć z sandałami)
- ręczniki, przybory toaletowe (w kosmetyczce , nie luzem): mydło w mydelniczce (najlepiej ekologiczny Jeleń, czyli szare mydło- doskonałe również do prania)), pasta i szczoteczka do zębów, szampon, gąbka, grzebień, gumki do włosów!
- kubek do picia (metalowy bądź plastikowy), sztućce - podpisane
- menażka lub miseczka plastikowa - warto mieć zarówno płytkie jak i głębokie, podpisane
- mała miska do mycia - składane są dobre, jeśli wilczek nie posiada małej, lepiej nie brać dużej
- środek na komary!!!
- krem z filtrem
- chustka lub czapka od słońca
- strój kąpielowy
- kronika wilczka, książeczka z zadaniami, piórnik, kredki, klej
- sakiewka sobieradka (różaniec, scyzoryk (jeśli ktoś posiada), nożyczki, agrafka, zapałki i kora brzozowa, igła i nitka, długopis/ołówek, notesik, plastry)
- latarka + zapasowa bateria (najwygodniejsza podczas mycia - czołówka)
- chusteczki higieniczne
- kilka zapasowych reklamówek np. na brudne rzeczy
- pełne umundurowanie
- koszula mundurowa ze wszystkimi naszywkami! (flaga Polski, krzyż granatowy FSE, napis Skauci Europy, herb małopolski, naszywka szczepu i szóstki)
- sweter mundurowy z naszywkami (może być polar lub ciepła granatowa bluza)
- beret
- chusta
- granatowa spódnica do kolan
- granatowe podkolanówki lub getry, granatowe skarpetki pod getry (najlepiej 8 par)
Czego nie brać:
- telefonu ani innego sprzętu elektronicznego
- zegarka
- słodyczy
- gier
- wartościowych rzeczy, które mogą się zniszczyć bądź zgubić (aparat, kolczyki…)
- kieszonkowego - nie będzie okazji wydać tych pieniędzy, a wilczki będą miały wszystko zapewnione
Jeśli ktoś ma niekompletny mundur, można pisać do Akeli, w miarę możliwości rzeczy będą dostarczone na miejsce zbiórki przed wyjazdem.
Nie ma potrzeby brania osobnych ubrań na każdy dzień obozu - mniej więcej w połowie obozu będzie czas na pranie.
Podczas obozu większość czasu spędzamy w mundurach lub mundurach polowych - spódnica+koszulka bądź stroju sportowym, nie warto zabierać innych ubrań.
Po spakowaniu plecaka należy sprawdzić, czy Wilczek potrafi sam podnieść plecak - autokar nie dowiezie nas w środek lasu, trzeba będzie kawałek przejść :)
Wilczki nie mogą mieć leków przy sobie! Wszystkie zażywane lekarstwa powinny być spisane na kartce, kartka i leki oddane do Starych Wilków.
Przed wyjazdem lub w pociągu będą zbierane legitymacje, KDR, książeczki zdrowia i leki, powinny być w łatwo dostępnym miejscu w plecaku Wilczka (lepiej nie trzymać u Rodziców, prościej o nich zapomnieć ;))
Wszystkie słodycze zostaną zabrane od Wilczków w pierwszym dniu obozu i spożyte przez całą gromadę na Uczcie Ikkiego. W trakcie obozu zapewnionych jest 5 posiłków dziennie, w tym również przekąski.
Zbiórka u Franciszkanów i rozesłanie na obozy
Czuwaj!
W tą sobotę czeka nas ostania zbiórka tego roku harcerskiego. Spotykamy się 10 czerwca o godz. 11 na placu przed oknem papieskim przy ul. Franciszkańskiej 4. Zbiórkę zakończymy o 14 w tym samym miejscu. Jeśli ktoś miałby problemy z dojazdem na miejsce zbiórki, proszę o kontakt, coś zaradzimy. Należy mieć ze sobą
drugie śniadanie
kronikę wilczka i Mowglika
sakiewkę sobieradka
dobry humor :)
Rozesłanie na obozy odbędzie się 25 czerwca, o godz. 9:30 rozpocznie się Mszą Świętą w bazylice franciszkanów przy ul. Franciszkańskiej 4.
Mam nadzieję na liczną obecność wilczków na obu tych wydarzeniach :)
Ze wszystkich sił!
Akela
W tą sobotę czeka nas ostania zbiórka tego roku harcerskiego. Spotykamy się 10 czerwca o godz. 11 na placu przed oknem papieskim przy ul. Franciszkańskiej 4. Zbiórkę zakończymy o 14 w tym samym miejscu. Jeśli ktoś miałby problemy z dojazdem na miejsce zbiórki, proszę o kontakt, coś zaradzimy. Należy mieć ze sobą
drugie śniadanie
kronikę wilczka i Mowglika
sakiewkę sobieradka
dobry humor :)
Rozesłanie na obozy odbędzie się 25 czerwca, o godz. 9:30 rozpocznie się Mszą Świętą w bazylice franciszkanów przy ul. Franciszkańskiej 4.
Mam nadzieję na liczną obecność wilczków na obu tych wydarzeniach :)
Ze wszystkich sił!
Akela
Zbiórka i Obietnica Hani
Czuwaj!
Już w sobotę kolejny wilczek złoży swoją Obietnicę - tym razem będzie to Hania :) Liczę na dużą frekwencję wilczków z tej okazji. Spotykamy się w sobotę o godz. 11:00 przy kościele MB Królowej Polski na Ruczaju, koniec zbiórki o godz. 14:00. Przed i po zbiórce będzie czas na przekazania kart obozowych i zaliczki (szczegóły w mailu do rodziców) :)
Należy zabrać ze sobą:
Ze wszystkich sił!
Akela
Już w sobotę kolejny wilczek złoży swoją Obietnicę - tym razem będzie to Hania :) Liczę na dużą frekwencję wilczków z tej okazji. Spotykamy się w sobotę o godz. 11:00 przy kościele MB Królowej Polski na Ruczaju, koniec zbiórki o godz. 14:00. Przed i po zbiórce będzie czas na przekazania kart obozowych i zaliczki (szczegóły w mailu do rodziców) :)
Należy zabrać ze sobą:
- sakiewkę sobieradka
- kronikę i Mowglika
- drugie śniadanie
- coś do picia
Ze wszystkich sił!
Akela
Wielkie Łowy 2017 Drzewica - wyjazd
Czuwaj!
Zbliżają się Wielkie Łowy, na których spotkamy się z wilczkami z innych gromad, m.in. z Łodzi i Radomia. Poniżej informacje, które mogą się przydać przed wyjazdem. Nie zapomnijcie o pozytywnym nastawieniu i dobrym humorze :)
Koszt: 75zł + przejazd 2*37zł (zaliczka w wysokości 40zł, reszta na miejscu - 109zł)
Transport: w obie strony jedziemy POCIĄGIEM:
Tam: Piątek, zbiórka o 16:15 przy budynku starego dworca, pociąg odjeżdża o 16:41, pociąg jedzie do Lublina
Powrót: Niedziela, planowy przyjazd pociągu o 16:34, pociąg jedzie z Olsztyna
Lista rzeczy do wzięcia:
- mundur (spódnica, koszula, beret, chusta, podkolanówki/getry, sweter)
- rzeczy do spania (piżama/dresy, śpiwór, karimata)
- rzeczy do mycia (ręcznik, szczoteczka i pasta do zębów, szczotka do włosów, mydło, gąbka, ewentualnie szampon, można wziąć miskę do mycia)
- strój sportowy (spodenki, buty, koszulka)
- bielizna na zmianę
- kronika wilczka, sakiewka sobieradka, książeczka Mowgli
- kanapki na drogę
- LEGITYMACJA SZKOLNA
- Karta Dużej Rodziny (jeżeli ktoś posiada)
- wypełniona karta uczestnika
- LEGITYMACJA SZKOLNA
- Karta Dużej Rodziny (jeżeli ktoś posiada)
- wypełniona karta uczestnika
- menażka (może być zwykła miska plastikowa), kubek i sztućce
Można wziąć książkę do czytania na drogę :)
Można wziąć książkę do czytania na drogę :)
Nie bierzemy: TELEFONÓW, sprzętu elektronicznego, słodyczy.
Kontakt: Akela 889518507, Baloo 721145277
Więcej szczegółów Rodzice dostali na maila.
Ze wszystkich sił!
Akela
Obietnica Kasi i spotkanie z Rodzicami
Czuwaj!
Po dłuższej przerwie widzimy się w sobotę 20.05!
Wyjątkowo spotkamy się przy Centrum Jana Pawła II o godz. 11 przy wieży widokowej. W trakcie zbiórki swoją obietnicę złoży Kasia :)
Należy mieć ze sobą:
O godz. 13:00 rozpocznie się spotkanie z Rodzicami - bardzo proszę o liczną obecność!
Ze wszystkich sił!
Akela
Po dłuższej przerwie widzimy się w sobotę 20.05!
Wyjątkowo spotkamy się przy Centrum Jana Pawła II o godz. 11 przy wieży widokowej. W trakcie zbiórki swoją obietnicę złoży Kasia :)
Należy mieć ze sobą:
- sakiewkę sobieradka
- drugie śniadanie
- kronikę wilczka i książeczkę Mowgli
- dobry humor
O godz. 13:00 rozpocznie się spotkanie z Rodzicami - bardzo proszę o liczną obecność!
Ze wszystkich sił!
Akela
Subskrybuj:
Posty (Atom)